Я НЕ БУДУ ПЛАКАТЬ

29.07.2022 08:41


Йду в Нову пошту. Переді мною іде молода мама з хлопчиком років п'яти.

Раптом починає вити сирена. Хлопчик присідає, хапає себе за голову і голосно починає плакати: "Мамааааа! Мне страшнооо!"

Мама присідає біля нього, обіймає всім тілом, цілує, починає заспокоювати.

Підхожу до них, простягаю жменю карамельок:" Мама, можна?"- питаю. Вона киває головою:" Так."

Хлопчик схлипуючи, бере цукерки.

-Хочете, пересидимо в моїй машині, поки тривога? Все одно Нову пошту не відкриють, поки відбій не буде.

- Спасибо...

Ми йдемо до машини, мама несе хлопчика на руках, той схлипує і дрижить усім тілом.

-Ви звідки приїхали?- питаю

-Из Николаева. В соседний дом попала бомба, мы как раз во дворе были. Очень испугался...

- Я так і зрозуміла, що ви звідкись, де гаряче. Наші діти так не реагують на сирени, слава Богу...

-Пришлось уехать. Ребенок не спал ночью. А если уснет- просыпается и кричит.

В машині хлопчик трохи заспокоївся і почав розгортати цукерку:

- Дякую,- дивлячись на мене, каже він.

-Ти розмовляєш українською? Молодець!

-Я понимаю,-відповідає,- но я научусь! Сосед Юрка сказал, что по нам стреляют, потому что я разговаривал на русском. И теперь они пришли нас спасать!- знов починає схлипувати...

- Як тебе звати?

-Саша,-каже крізь сльози.

- Саша, Юрка бреше! І вони стріляють не тому, що ти розмовляв російською, ти не винен! Вони стріляють, тому що ненавидять українців і все українське. Вони хочуть знищити наших людей, наші будинки, школи, садочки...

-И мой зоопарк!

-Так. І твій зоопарк!

-Я плакал, потому что думал, что это из-за меня война!

-Ні, Саша, які дурниці! Ти тут ні до чого. Це все путін і його орда.

-Мой папа на войне. Он нас защищает! Он не пустит их в мой Николаев! Я когда вырасту, тоже буду военным, как папа! Я раньше хотел быть машинистом. Или директором зоопарка. Но сейчас я передумал. Нужно же кому-то Украину защищать!

- Саша, я тобою пишаюся! Ти мій герой!

Посміхається.

-А ти чому на Нову пошту прийшов?

-Бабуся нам посылку прислала. Я своих динозавров забыл. Только робота взял.И печенье бабушка испекла с орехами.

-Ви бабусю не забрали з собою?

-Нет. Она же на работе. А вечером еще идёт сетки плести. И у неё кролики и куры. И Рыжик с Тёмкой.

Она нам звонит каждый день .

 Мама мне перед сном читает українські казки. А папа, когда звонит, говорит:" Слава Україні!", а я отвечаю:" Героям Слава!" Мы же мужчины и украинцы! И мы с ним поём вместе " Ой у лузі червона калина"

-Заспіваєш мені? Це ж моя улюблена пісня!

-Я стесняюсь...

-А давай всі разом? Мама, ти і я? Так не будеш соромитись? 

-Нуууу... Давайте)


Ми утрьох сиділи в машині, голосно співали " Ой у лузі...", а потім " Батько наш Бандера"

А потім був відбій тривоги. І я сказала Сашкові:

-Саша, коли чуєш сирену- не плач, будь ласка,добре? Сирена для того, щоб попередити, що треба йти в укриття. А якщо будеш плакати- не встигнеш сховати маму, розумієш? Ще зовсім трошки і наші воїни виженуть геть рашистів. 

Він кивнув головою:

- Я не буду плакать, обіцяю!

З простору Інтернету