Я СЬОГОДНІ ПОМЕРЛА

06.04.2022 06:29



Я сьогодні померла, мамо,

І покинула своє тіло.

Мені в ньому було погано.

Воно дуже мені боліло.


Вороги його катували,

Чистоту мою осквернили,

Зловтішалися, гвалтували

І наругу страшну чинили.


По багну мене волочили,

Вже сама не могла ходити,

І такими ж тілами вкрили,

Щоб у купі нас підпалити.


Краще бя не була вродлива!

Чом горба на спині не мала,

Не каліка, не юродива?

Може, гвалту б тоді не знала!


Навіть звiр того не вчиняє,

Що чинила ця нечисть клята.

Чом Господь їх не покарає,

Не пошле нищівну відплату?


Щоб вони, як і ми, так само

У пекельнім вогні горіли,

І щоб їх брудними тілами

Смерть усі переправи вкрила!


Вічним докором світу стануть

Закривавлені мої крила.

Я сьогодні померла, мамо!

Я звільнилась від свого тіла!


© Анна Хвост