ЯКЕ ВОНО ПЕКЛО

30.09.2022 17:44


Мер Дніпра Борис Філатов:

 "Я не знаю з чого почати. ​​Пишу, а думки плутаються. ... Сьогодні я побачив Пекло зсередини. Іноді нам здається, що війна поряд, але нас не стосується. Або стосується, але пройде мимо. Я розповім вам сьогоднішню історію. Те, що  трапилося на сусідній з нами вулиці.

 Жила-була сім'я.  Коли почалася війна, то мама вирішила перевезти малечу з проспекту Поля в безпечніше місце.  У приватному секторі.  До бабусі.  Сьогодні до їхнього будинку прилетіла російська ракета.  Вирва, яку ви все бачили на фотографіях, приблизно 8 на 10 метрів.  Люди буквально випарувалися.  Бабуся Алла, мама Наташа, дочка Василина та син Іван.  І маленький песик Джек.  Ні.  Я буду відвертим до кінця.  Дехто не просто випарувався.  Їх знайшли у сусідів на дахах.  На сусідніх вулицях.  А коли приїхали рятувальники, на руїнах сидів старий пес Крим.  І вив.  А потім приїхали комунальники.  І відвезли собаку, який оглух, осліплий і контужений, до КП "Зооконтроль", і там міські ветеринари колють пса серцевими препаратами, щоб нормалізувати.  

А потім приїхав батько.  Він служить у ЗСУ.  Під Лиманом.  Можна я далі не продовжуватиму?

 Я бачив усе на власні очі.  Я хочу лише одного.  Щоб ті тварюки, яких наші оточують під Лиманом, відповіли за все сповна.  Не треба писати про Божу кару.  Нехай Боженька відпочине".

Досі не можу вмістити у своєму розумінні, як це трапляється у центрі Європи і цім скаженим отморозкам сходе це з рук...

Невже цей кошмар буде продовжуватися й далі?